Brak produktów
ZWROT TOWARU
W sklepie internetowym Merinodzieciaki.pl istnieje możliwość odstąpienia od umowy sprzedaży w ciągu 14 dni od otrzymania zakupionego towaru.
Zwracany towar podlega zwrotowi w stanie niezmienionym, chyba że zmiana była konieczna w granicach zwykłego zarządu.
Aby odstąpić od umowy, należy złożyć stosowne oświadczenie woli, którego wzór znajduje się w pliku do pobrania na dole strony. Oświadczenie może zostać przesłane drogą elektroniczną na adres: sklep@merinodzieciaki.pl lub w formie pisemnej na adres Sklepu:
Merinodzieciaki.pl
ul. Anielewicza 37 (lokal użytkowy na parterze)
01-057 Warszawa
Odesłanie towaru do Sklepu powinno nastąpić niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od dnia przesłania oświadczenia. Sklep nie przyjmuje przesyłek wysyłanych za pobraniem.
Skutki odstąpienia od umowy
W przypadku odstąpienia od umowy sprzedaży, zwracamy Państwu wszystkie otrzymane od Państwa płatności, w tym koszty dostarczenia rzeczy. Jeśli wybrali Państwo sposób dostarczenia towaru inny niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez Sklep, zwracamy poniesione przez Państwa koszty w wysokości opłaty jak za oferowaną przez nas przesyłkę pocztową priorytetową (10 zł).
Zwrot środków następuje nie później niż 14 dni od dnia, w którym zostaliśmy poinformowani o Państwa decyzji o wykonaniu prawa odstąpienia od niniejszej umowy, aczkolwiek możemy wstrzymać się z odesłaniem środków do czasu otrzymania zwracanego towaru z powrotem lub dostarczenia przez Państwa dowodu jego odesłania.
Zwrotu płatności dokonamy przy użyciu takich samych sposobów płatności, jakie zostały przez Państwa użyte w pierwotnej transakcji, chyba że wyraźnie zgodzą się Państwo na inne rozwiązanie. W każdym przypadku nie poniosą Państwo żadnych opłat w związku ze zwrotem należności.
W przypadku odstąpienia od umowy ponoszą Państwo koszty odesłania towaru do Sklepu.
Wzór oświadczenia o odstąpieniu od umowy zawartej na odległość
REKLAMACJE TOWARU
Jeżeli po otrzymaniu towaru znajdą w nim Państwo wady fizyczne, prosimy o odesłanie go wraz z opisem wady (np. na udostępnionym przez nas poniżej formularzu reklamacyjnym) na adres Sklepu:
Merinodzieciaki.pl
ul. Anielewicza 37 (lokal użytkowy na parterze)
01-057 Warszawa
Sklep nie przyjmuje przesyłek wysyłanych za pobraniem.
Koszty związane z odesłaniem towaru reklamowanego Sklep zwraca natychmiast po otrzymaniu przesyłki i pozytywnym rozpatrzeniu reklamacji. Wszelkie reklamacje rozpatrywane są w ciągu 14 dni od ich wpłynięcia.
W przypadku pozytywnego rozpatrzenia reklamacji zaproponujemy Państwu jedno z następujących rozwiązań:
- naprawa wadliwego towaru,
- wymiana wadliwego towaru na nowy,
- obniżenie ceny wadliwego towaru,
- odstąpienie od umowy sprzedaży.
Jeśli okaże się, że reklamowany produkt był nienależycie użytkowany, nadużywany, otoczony niedbałą, niewłaściwą lub niewystarczającą opieką, uległ uszkodzeniu lub był przechowywany w niewłaściwych warunkach, uległ wypadkowi lub uszkodzeniu spowodowanemu niewłaściwymi próbami modyfikacji lub naprawy, był obsługiwany lub używany w sposób niezgodny z zaleceniami producenta produktu lub naszymi, lub też uległ normalnemu zużyciu, możemy nie podejmować pozytywnej decyzji o naprawie, wymianie lub zwrocie zapłaty za produkt.
Szczegółowe regulacje dotyczące proponowanych rozwiązań znajdą w Państwo w regulaminie naszego sklepu (punkty 28-36).